EN
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
→ Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest obiekt noclegowy Willa U Gałów, Renata Gał Pokoje Gościnne „U GAŁÓW”, ul. Piłsudskiego 38, 34-520 Poronin, NIP: 736-168-98-19, REGON: 385768300.
→ Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
• Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
• Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia,
jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
• Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji. Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail: rezerwacje@nocowanietatry.pl
• Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.
Zobowiązania Administratora
• Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
• Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
• Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
Zobowiązania Hotres.pl
• Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
• Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
• Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
• W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych, ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania, zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego, regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych
i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku: konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu; konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu; rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl
RODO
Regulamin
• Rezerwacji można dokonać telefonicznie lub drogą mailową.
• Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionego zadatku za pobyt na konto bankowe, które znajduje się na stronie nocowanietatry.pl
• Nie wpłacenie zadatku w uzgodnionym terminie powoduje anulację wstępnej rezerwacji.
• Zadatek na rezerwację jest bezzwrotny.
• Po przybyciu konieczne jest okazanie dowodu tożsamości w celu zameldowania (dane osobowe chronione są zgodnie
z polityką prywatności oraz RODO).
• Opłata za cały okres deklarowanego pobytu regulowana jest jednorazowo w dniu przyjazdu
i nie podlega zwrotowi w przypadku wcześniejszego wyjazdu.
• Taksa klimatyczna to opłata dla osób fizycznych przebywających w celach turystycznych, wypoczynkowych i ustalona jest przez Urząd Gminy, pobierana jest z góry za cały okres pobytu w wysokości 2,00 zł za każdy dzień pobytu. Opłata dotyczy osób dorosłych.
• Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i trwa do godziny 11.00 następnego dnia.
• Pensjonat uwzględni życzenie przedłużenia pobytu lub wcześniejszą godzinę przyjazdu w miarę posiadanych wolnych pokoi.
• Pokój nie może być zamieszkały przez większą ilość osób niż to zgłoszono w rezerwacji.
• Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 6:00.
• Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa, w pokojach nie wolno używać dodatkowych urządzeń nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń: RTV oraz komputerowych.
• Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną w razie powstania jakichkolwiek szkód w trakcie pobytu. tj. uszkodzenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych pensjonatu. Wysokość kosztów naprawy będzie adekwatna do szacunkowej wyceny.
• Klient pensjonatu przywożąc ze sobą psa lub inne zwierzę domowe zobowiązany jest zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, tak aby zwierzę nie zagrażało innym wczasowiczom. W szczególności zwierzę powinno być prowadzone na smyczy. Pełna odpowiedzialność za szkody spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel lub opiekun. Za pobyt psa w obiekcie pobiera się opłatę w wysokości 30 PLN za cały pobyt. • Pobyt wszystkich zwierząt należy uzgodnić z gospodarzem pensjonatu.
• Każdorazowo w trakcie pobytu opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien.
• Nie odpowiadamy za prywatne rzeczy materialne, pozostawione w pokojach noclegowych.
• Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokojach pensjonatu przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na jego koszt oraz wskazany adres.
• Na terenie całego obiektu obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ PALENIA, poza miejscami do tego przeznaczonymi.
• W obiekcie zabronione jest chodzenie w butach narciarskich.
• Zachowanie gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Właściciele mogą odmówić dalszego świadczenia usług osobie/osobom, które naruszają tę zasadę.
• Parking przy obiekcie jest niestrzeżony, bezpłatny. Gospodarze obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za zniszczenia,
kradzież samochodu lub innego pojazdu.
• Po upływie terminu pobytu, należy oddać otrzymane klucze. Właściciel obiektu ma prawo sprawdzić stan pokoju i obciążyć Gościa karą finansową za ewentualne zniszczenia lub utratę klucza z chipem wejściowym.
• Po wpłaceniu zadatku, każdy powinien zapoznać się z regulaminem obiektu.
• Nieznajomość regulaminu nie usprawiedliwia.
• Regulamin został sporządzony w celu pełnego komfortu dla wszystkich osób znajdujących się w obiekcie, czyli odpoczywających Gości jaki i gospodarzy obiektu.
• W przypadku powstania kwestii spornych, preferujemy załatwienie sprawy polubownie